Van Christchurch naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marco en Berit - WaarBenJij.nu Van Christchurch naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marco en Berit - WaarBenJij.nu

Van Christchurch naar Auckland

Door: marco en berit

Blijf op de hoogte en volg Marco en Berit

27 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal,

in Christchurch nog een mooie dag gehad. We zijn naar de botanische tuin geweest waar we heerlijk hebben liggen luieren. Ook was er een festival net als stratenfestival in dirkshorn, dus veel leuke acts bekeken in de stad. Die avond zouden Frank en Eva ons bellen zodra ze in Christchurch aangekomen waren, en ja hoor om 8 uur ging de telefoon. Dus die avond nog lekker met hun door het centrum gestruind en wat gedronken. Was wel heel leuk om ze nog ff te zien!
Gister onze trouwe auto ingeleverd, bleek dat we nog eens 3 speeding tickets hadden(oeps...)maarja...misschien hoeven we ze toch niet te betalen zei de meneer van t bedrijf, omdat het te veel moeite is om toeristen op te sporen.
Daarna naar het vliegveld waar we nog wat rondgewandeld hebben en daarna een supermooie vlucht naar Auckland, het grootste deel van de vlucht was het helder dus veel plaatsen vanuit het vliegtuig gezien waar we geweest waren, erg grappig en super mooi!
Eenmaal in Auckland was het ff wennen dat we met openbaar vervoer moesten, want waar moet je heen? Maar uiteraard zijn ze daar op ingespeeld dus binnen 5 minuten zaten we in een shuttle naar t centrum die ons voor de deur van het hostel afzette. Scheelde een hoop gesjouw met onze mega zware rugzakken!
We zitten nu weer in t zelfde hostel als waar we gestart waren, maar gelukkig heeft onze kamer nu wel echte ramen en uitzicht! en geen disco!
Gister avond ook nog even naar de film geweest, The curious case of benjamin button, een hele mooie film, voor wie m nog niet gezien heeft, zeker een aanrader!
Vandaag gaan we de stad afstruinen en kijken of we iets kunnen regelen voor morgen, een tripje ofzo.
Nou jullie horen t wel weer!

groetjes, Berit en Marco

• 27 Januari 2009 - 13:15

Patrick En Karin:

Hoi vakantiegangers,

Het zit erop jammer hoor. Ik heb genoten van jullie reisverslag en ben zeer benieuwd naar julli prachtige foto's. Een goeie reis terug.

Patrick en Karin

• 29 Januari 2009 - 20:51

Andries En Hennie:

Hallo luitjes,
    wat heb ik genoten van jullie verhalen en foto's.
    Voor jullie jammer dat het weer voorbij is, maar ik weet dat er hier mensen aan het aftellen zijn (he Ida?) tot jullie weer voet op nederlandse bodem zetten.
    Wij hopen jullie binnenkort in levende lijve te ontmoeten.
    Groetjes uit Nijkerk

• 30 Januari 2009 - 14:25

Muriel:

wat gaat de tijd toch snel. super dat jullie het zo leuk hebben:)

tot snel, liefs uit leiden!