Dag 2 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marco en Berit - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marco en Berit - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: marco en berit

Blijf op de hoogte en volg Marco en Berit

02 November 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Nou alweer ff een update! want of t na morgen snel weer lukt weten we niet.
Iedereen bedankt voor de felicitaties en e-mailtjes!!
Nog ff over gister...
Heerlijk ontbeten bij de starbucks aan de overkant, aangezien we helemaal niks bij ons hadden.
Daarna de stad in opzoek naar een verloopstekker om onze mobiel op te laden en een sim kaart om hier te kunnen bellen. Allemaal geslaagd gelukkig. En t hele centrum meteen bekeken, niet echt veel aan, lelijke gebouwen, veel auto's overal!"s avonds nog naar de bios geweest en ons engels is toch best redelijk want de film was goed te volgen:P:P
Gister met de nieuwe simkaart en volgeladen telefoon ook meteen de farm gebeld waar we waarschijnlijk terecht konden, ze houden een plekje voor ons vrij voor als wij uitgerust zijn en aan t werk willen, dus das heel mooi.
Vandaag naar Mount Eden en vanavond berit's verjaardag vieren in het skytower restaurant. Op 320 meter hoogte, en hij draait rond dus dan hebben we echt heel auckland wel gezien! Kunnen we morgen lekker de stad uit en noordwaarts rijden!

Groetjes!

• 01 November 2008 - 22:34

Rick:

Hey jetlaggers!

zo te horen alles wel daaro. tis hier koud en t word langzaam winter. Berit, gefeliciteerd met je verjaardag, eetse. zo te zien doet de camera t heel goed. k hoop op nog meer foto's. goede reis noordwaarts(denk aan t links rijden). groetjes en veel plezier,
    Rick

• 02 November 2008 - 08:55

Esther Reijers:

Hallo Berit en Marco,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Berit, een hele fijne dag toegewenst!
    Groetjes van Paul, Esther, Kiki, Koen en Luuk

• 02 November 2008 - 09:45

Marloes:

Hey Marco en Berit

Berit gefeliciteerd met je verjaardag! Maken jullie er maar een leuke avond van!
    Vanavond kunnen we ff skype hoorde ik van mam dus spreek jullie dan wel ff!

xx Marloes en Niels

• 02 November 2008 - 09:46

Marloes:

Hey Marco en Berit

Vanavond kunnen we ff skype hoorde ik van mam dus spreek jullie dan wel ff!

xx Marloes en Niels

• 02 November 2008 - 18:33