Wai-O-Tapu - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marco en Berit - WaarBenJij.nu Wai-O-Tapu - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marco en Berit - WaarBenJij.nu

Wai-O-Tapu

Door: marco en berit

Blijf op de hoogte en volg Marco en Berit

17 November 2008 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Hey allemaal,

gister hebben we een ronde door rotorua gewandeld, hier was een park waar allerlei borrelende poelen zijn, en vooral ook stinkende gassen uit de grond komen. Wel grappig om te zien, maar smiddags waren we er duf van, dus niet veel gedaan. Aan het eind van de middag nog naar een museum geweest over: Vulkanen die hier in de buurt zijn en speciaal over 1 vulkaanuitbarsting hier in de buurt in 1886, maori's in de 2e wereldoorlog, over het badhuis waar het gebouw voor was gebouwd.

Vandaag zijn we naar het Wai-O-Tapu park geweest, dat is een park met allerlei vulkanische toestanden. Kijk maar naar de foto's. Ook is er een geiser, waar de een of andere gek een bakkie zeep ingooit, om 10.15 uur, en dan begint dat ding na een paar minuten te spuiten. Wel een mooi gezicht.

Groeten Marco en Berit.

• 18 November 2008 - 20:32

Ida:

Leuk dat t gelukt is, dan hebben wij ook een idee wat jullie allemaal zien.We zijn benieuwd wat t volgende is wat jullie gaan doen. we wachten af. groetjes