Hong Kong Airport - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Marco en Berit - WaarBenJij.nu Hong Kong Airport - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Marco en Berit - WaarBenJij.nu

Hong Kong Airport

Door: marco en berit

Blijf op de hoogte en volg Marco en Berit

30 Oktober 2008 | Hong Kong, Hong Kong

Hallo allemaal,

na uitgezwaaid te zijn op schiphol door familie zijn we veilig aangekomen op hongkong, we hadden gelukkig meewind dus nu moeten we 11 uur wachten in plaats van 10. Wel een goede vlucht gehad.Het viel alles mee, alleen een beetje jammer van de slechte films met nog slechter geluid. Gelukkig hadden we zelf nog wat vermaak mee dus hebben we t eerste deel van onze reis overleeft! Eenmaal aangekomen moesten we naar de transfer balie die nog dicht was. Dus wij dachten, we gaan eerst lekker ff een douche opzoeken. NIET DUS! Na 20 kilometer gelopen te hebben, bleek dat je daar(en naar heel veel andere faciliteiten)pas heen kon nadat je bij de transfer balie je boardingpass had opgehaald. Dus wij een beetje chaggi en depri zitten daar, marco ging vragen hoe laat de balie open ging, nou 15.00 pas en t was pas 10.00, zucht. Maar gelukkig had die mw geen gelijk en ging ie om half 11 tot onze opluchting open. Dus....Lekker gedoucht en nu jullie ff op de hoogte stellen. We gaan nu nog gezellig 7 uur wachten....en dan weer verder!

Groetjes uit Hong Kong!

• 30 Oktober 2008 - 04:21

Hetty:

Hoi Marco en Berit.
    Fijn dat jullie veilig tussengeland zijn.
    Ben net wakker en dacht es ff kijken en blijken jullie zelfs al gedouched te hebben daar.
    Nog geslapen onderweg?
    Goede reis verder en veilige landing in Nieuw-
    Zeeland alvast.
    Liefs, Hetty.

• 30 Oktober 2008 - 09:48

Peter:

fijn te lezen dat jullie een goede vlucht hebben gehad; klein stukje nog.......

• 30 Oktober 2008 - 18:33

Mieke:

hee Berit en Marco,

Nog een paar uurtjes dan zijn jullie er eindelijk!
    nog bedankt voor het kadootje trouwens, leuk!

xx Mieke

• 30 Oktober 2008 - 19:12

Oma:

Hallo Berit en Marco, Leuk om jullie eerste belevenissen te lezen en jullie op deze manier te kunnen volgen. Mijn 1e vlucht was naar Belfast via Londen.In Londen moest ik 2 u wachten en heb ik overal rondgelopen terwijl een stewardes al die tijd op zoek was naar mij omdat ik door de immigratie was gelopen zonder me te melden (wist ik veel)en opgelucht was toen ze me zag(dachten aan smokkel)Hoe was de temperatuur?Hier een beetje koud!Nog een veilige vlucht' en wordt vervolgd! Liefs Oma

• 30 Oktober 2008 - 21:29

De Broersentjes:

Hallo marco en Berit
    hehe, de lange vlucht zit erop. nog genoten van de films de laatste 10 uur of even lekker onderuit? nu maar even een ander vervoermiddel ( denk erom links!) en genieten maar, groetjes aad ida bas marloes en niels.