Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marco en Berit - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marco en Berit - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: marco en berit

Blijf op de hoogte en volg Marco en Berit

31 Oktober 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo weer allemaal,

de tweede vlucht zit er ook op. Ging geweldig met Air New Zealand, eigen scherm in de stoel voor je, met spelletjes, een paar 100 films, series en nog veel meer... echt super, eten ging ook wel! Ik heb ook nog een paar uur kunnen slapen met een slaappil, bij berit lukte dat jammergenoeg niet dus die legt nu vlak. Het landen bij Auckland was een mooi gezicht, zal morgen wel ff een foto plaatsen. Een vrouw van het autoverhuurbedrijf kwam ons halen, een Nissan sunny (sedan), wel een lekker wagentje, alleen dat stuur aan de are kant is nog wel wennen, en dan direct in zon grote stad an t ploetteren, maja we zijn nu veilig bij het hostel, ik ga ook ff een uiltje knappen en dan dadelijk de stad in. Eten en boskippen doen.

Bedankt voor jullie berichten is voor ons erg leuk als we wat horen!

Groeten Marco en Berit.

Ps. pap ben je al aan t bollenzetten of is t nog steeds rotweer?
hier is het +-20 graden en bewolkt.

• 31 Oktober 2008 - 03:30

Hetty:

Hoi wereldreizigers.
    Wat lekker dat de reis zo goed ging en dat jullie weer met beide benen op de grond staan.
    Hoe was het in Hong Kong, daar nog wezen stadten?
    En hoe voelen jullie je nu? Zo gek dat het bij jullie nu alweer bijna half vijf s'middags is.
    Het is hier opeens winter geworden, ijskoud
    's morgens, wel mooi weer. En bij jullie?
    Veel plezier nog, ik duik nog ff in bed,
    liefs, Hetty

• 31 Oktober 2008 - 06:37

Aad:

Ik ga vandaag bollen zetten bij hauwert want op schoorldam is t nog te nat.lekker dat de 2de vlucht goed is verlopen, dan kan nu t avontuur beginnen. groeten aad en ida

• 31 Oktober 2008 - 07:16

Peter:

harstikke goed !
    veel plezier daar en kjik uit met rijden; vooral als het rustig is op de weg, ben je in het begin snel vergeten om aan de andere kant van de weg te rijden (weet ik uit ervaring!)
    wachten vol spanning op de fotoos

• 31 Oktober 2008 - 08:18

Vincent:

Hoi Marco en Berit,

goed te horen dat de reis goed is verlopen. Ik ben erg benieuwd naar de foto's.
    Gisteren naar de bios geweest, Bride flight. Deze film speelt zich ook deels af in Nieuw Zeeland. Dat zag er echt fantastisch uit.
    Veel plezier nog daar, en ik zal regelmatig op jullie site kijken.

Gr,

Vincent.

• 31 Oktober 2008 - 09:54

Anny:

Vanmorgen vroeg stond jullie site er op, maar om 9 uur had ik telefoondienst van tafeltje dekje.Dus net even lekker zitten genieten van jullie verslag! Alles is tot nog toe lekker verlopen.En nu verder van alles enorm gaan genieten.
    Groetjes Johan en Anny

• 31 Oktober 2008 - 15:35

Jaap:

Hallo Berit en Marco,

Wat heerlijk dat de reis er op zit. Wat knap van Marco om na een paar uur slapen op zo'n reis alweer links te gaan rijden in zo'n grote stad.
    Ik ben benieuwd waar jullie terecht komen wat werk betreft. Maar eerst lekker uitrusten.
    Heerlijk dat jullie nu van het voorjaarszonnetje kunnen genieten.
    Groeten van Jaap

• 31 Oktober 2008 - 15:37

Ineke:

hoi allebei,
    Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn. Dat links rijden zal best wennen zijn .Mij lukte het in Engeland al niet op de fiets.Ben benieuwd naar foto's en hoe jullie verder reilen en zeilen.Veel pleyzier.Hier scheen de zon, maar 7 graden is een beetje koud.Groetjes.