Foto's en Mount Aspiring National Park - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Marco en Berit - WaarBenJij.nu Foto's en Mount Aspiring National Park - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Marco en Berit - WaarBenJij.nu

Foto's en Mount Aspiring National Park

Door: marco en berit

Blijf op de hoogte en volg Marco en Berit

29 December 2008 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Hoi luitjes,

Vanmorgen zijn we naar Mount Aspiring National Parrk geweest, een heel mooi park en smorgens vroeg is t er lekker rustig! We hebben Mount Aspiring gezien en we zijn naar een gletsjer gelopen. De Rob Roy gletsjer, erg mooi! Heel veel watervallen en heel veeel sneeuw/ijs.

Ik ga nu proberen weer wat foto's te plaatsen

Groetjes Marco en Berit

• 29 December 2008 - 16:25

Nicole:

Hey Marco en Berit!

En, wat vinden jullie van Wanaka? Hopelijk zit het weer mee, want dan ziet 't er allemaal gelijk tien keer zo mooi uit. Zijn jullie geswitcht van hostels naar kampeerders? ;-) Na heel, heel veel gevlieg zit ik nu dus eindelijk in Zuid-Afrika en het is maf, maar erg leuk om terug te zijn! Ik las een paar dagen terug een Afrikaans artikel over Nieuw-Zeeland en ze hadden de Pancake Rocks vertaald naar 't Afrikaans: "Die Pannekoekklippe" :-P

Nog veel plezier en inderdaad, lijkt me erg gezellig om jullie straks weer te zien in Nederland!

Baie groete,

Nicole

• 29 December 2008 - 16:45

SJAAK ,NEL EN JOYCE:

HOI FAMILIE, HOE MAKEN JULLIE HET, VOLGENS ONS WEL GOED. ALLES WEER EEN BEETJE GELEZEN EN DE FOTO'S BEKEKEN SUPER MOOI ALLEMAAL. WE WENSEN JULLIE NOG HEEL VEEL PLEZIER EN DE BESTE WENSEN VOOR 2009 GROETJES SJAAK NEL EN JOYCE.

• 29 December 2008 - 17:40

Nicolet:

Hoi Berit!
    Wat een fantastische reis joh, ongelofelijk.
    Heb pas jullie site, van onze goede collega Brenda!
    Geniet, maar dat doen jullie wel zo te zien.
    Schitterende natuur trouwens, begint te kriebelen hoor.
    Veel groetjes uit AP!
    Nicolet

• 30 December 2008 - 09:07

Ineke En Hetty:

hoi Berit en Marco, Wij zitten samen te computteren en genieten weer van de mooie foto's en jullie verhaal.Is dat autootje naast de old church hostel van jullie? Jullie zien er wel gezond uit, lekker bruin zo te zien.Wij gaan zo een ijswandeling maken en kijken of er in Brielle op de ijsbaan al geschaatst kan worden.Temp.vannacht -8 graden. Een fijne oudejaarsdag en jaarwisseling.Worden er nog oliebollen gebakken of appelflappen, of kennen ze dat daar niet?
    Wij gaan wandelen.Nog veel liefs van ons beiden. Doeiiiii !

• 30 December 2008 - 15:15

Anke:

Hallo Marco en Berit,
    Wat een prachtige foto's om jaloers op te worden.He Marco op die enefoto lijk je wel erg veel op Adri Entius.Hier is het lekker vriesweer goed voor de accu's dus over werk niks te klagen.voor jullie een fijne oudejaarsdag en een prettige jaarwisseling.De allerbeste wensen voor 2009

Juriaan en Anke

• 30 December 2008 - 20:38

Anny:

Marco en Berit, bedankt voor jullie mailtje met kerst! Vieren ze daar ook tweede kerstdag? In Amerika vieren ze dat niet.
    Via jullie reisverhalen,waar jullie knap mee doorgaan, kan voor jullie 2008 niet meer stuk! Hopelijk gaat dat lekker door in 2009.
    Dat wensen we jullie van harte toe! Johan en Anny.

• 31 December 2008 - 18:25

Piet Linda En Kids:

Hai Marco en Berit!

Wat maken jullie een mooie reis! Terwijl ik dit tik hebben jullie al oud en nieuw gevierd. Dat was zeker wel een beerje vreemde ervaring zo midden in de zomer? Bij ons moet het nog nieuwjaar worden. Hierbij wens ik jullie een heel gelukkig nieuw jaar.En ook nog een hele fijne vakantie!!

Groetjes Piet Linda Raymond Ricardo en Jennifer

EN MAAK ER WAT VAN.

• 04 Januari 2009 - 19:09

Opa Broersen:

lieve marco en berit de beste wensen voor 2009,
    gaat het goed met jullie in dat verre land?
    we hoorde van wel nog een prettige vakantie en tot gauw.groeten van opa ps. berit kan je al koeien melken?

• 04 Januari 2009 - 19:14

Tante Nel:

Lieve Marco en Berit,
    Zondag 4jan.
    De beste wensen voor "t nieuwe jaar 2009.Bedankt voor de kaart en we hebben al veel gelezen over jullie avonturen.We zien er naar uit dat jullie weer thuis zijn.
    Groetjes en liefs van Tante Nel