Laatste dag Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marco en Berit - WaarBenJij.nu Laatste dag Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marco en Berit - WaarBenJij.nu

Laatste dag Auckland

Door: marco en berit

Blijf op de hoogte en volg Marco en Berit

03 November 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hello again,

gister was onze laatste hele dag in Auckland. We zijn smorgens gaan wandelen naar Auckland domain, een heel groot park. We zijn daar naar de wintertuin geweest, een aantal kassen met hele mooie en aparte bloemen en planten en peterselie tussen de planten in. vraag maar niet waarom. daarna zijn we naar het War Memorial museum gegaan. Hier was veel te zien, van de maori's tot de oorlogen van nu, en alles wat daar tussenzit, dus ook de 2e wereldoorlog. Ook veel beesten die hier geleefd hebben, en ook nu nog leven waren te zien, opgezet maar toch wel leuk. Toen we het museum bekeken hadden gingen we in het atrium wat eten en ook taart natuurlijk want we hadden een jarige jop! Na alles opgesmikkeld te hebben gingen we lopend naar Mt Eden, dat is een oude vulkaantop midden in Auckland, hiervanaf heb je een prachting uitzicht over de hele stad. Je kon met de bus omhoog, maar wij sportievelingen gingen lopend naar boven, het was er eigenlijk te mooi weer voor, 20 graden en veel zon. Boven op de top uitgerust en genoten van het uitzicht. Toen naar beneden gewandeld, en twee flessen water gekocht. Terug in het hostel ff uitgerust van onze trip. En om half 6 weer richting stad gewandeld om in de Sky Tower te gaan eten. Weer een mooi uitzicht op 200 mtr hoogte. Het restaurant draaide in een uur om zn as, dus weer de hele stad bekeken. Was erg mooi en erg lekker eten.

Nu gaan we uitchecken en richting het noorden. Via Whangarei naar Paihia, de Bay of Islands bekijken.

Groetjes, Marco en Berit

• 03 November 2008 - 18:35

Johan, Mascha&kids:

Hoi Marco en Berit!!
    Wat leuk om iets van jullie te lezen daar in het verre Auckland. Fijn dat jullie de reis hebben overleefd en nu genieten van de andere kant van de aardbol. Hier gaat alles goed. Vandaag de laatste dag van de kraamverzorgster en nu heb ik weer zin om het weer alleen te doen overdag. Ook Sep doet het goed en wordt al echt een lekker ding!
    Heel veel groetjes uit warmetuut: Johan, Mascha, Rosa, Freek en Sep.

• 03 November 2008 - 20:05

Hans:

mooie fotos en hoop dat je nog veel mooie dingen beleef en geniet er samen van

tot snel